صوت | توصیف خلقیات مردم و مسئولان در خطبه هَمام
کد خبر: 3979744
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

صوت | توصیف خلقیات مردم و مسئولان در خطبه هَمام

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه خطبه همام امیرالمومنین(ع) می‌تواند ناظر به توصیف خلقیات مردم و مسئولان و مدیران باشد، گفت: در ایام انتخابات شاهد رقم خوردن بخشی از این خلقیات بودیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری‌، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام‌‌، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز دوم تیرماه در جلسه معارف مدیران استان با تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در مواقع حساس دل‌ها را هدایت و فتنه‌ها را خنثی می‌کند و در بسیاری از عرصه‌ها، ملت و انقلاب را یاری داده است. همچنان که شاهد بودیم باوجود فتنه‌های داخلی و خارجی، انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت مردم به بهترین شکل رقم خورد.

وی با بیان اینکه خطبه همام امیرالمومنین(ع) می‌تواند ناظر به توصیف خلقیات مردم و مسئولان و مدیران باشد، ادامه داد: در ایام انتخابات شاهد رقم خوردن بخشی از این خلقیات بودیم و گوشه‌ای از حکومت مهدوی شکل گرفت که امید را در دل انسان زنده می‌کند؛ این حرکت‌ها و انتخابات و انقلاب اسلامی باید مسیر درست را طی کنند تا به امید صادق که با استقرار حکومت مهدوی محقق می‌شود، برسیم.

صوت این جلسه تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha